måndag 25 juli 2016

Meeeen då! Åska och regn....

Jag hade ambitiösa planer på att paddla SUP idag efter jobbet, men lagom till att jag jobbat färdigt för dagen så rullade mörka moln in samtidigt som det började mullra i fjärran...... :-( 

Då jag inte har lust att befinna mig ute på öppet vatten i åskväder, så beslöt jag mig för att ställa in. Bison var dock sjukt uttråkad så jag körde ett uppletande med henne, samt tränade lite dirigering.  Hetzer fick träna lite hon också! Dirigering samt fotgående körde vi minsann! Inte ofta det händer! Men jag måste ju ta tag i det här med lydnad om jag ska kunna tävla.... Bäst jag tränade så började det förstås att regna, så då fick jag sitta ett tag under partytältet och vänta på uppehåll. Det var iofs lite mysigt att sitta där och lyssna på regnet och mullret....

Ikväll ska jag gå ut några spår till dem, som de ska få gå imorgon bitti. Väntar bara på nästa regnuppehåll.....


Inga kommentarer: