måndag 18 mars 2013

Styrelseledamotskurs på Djurönäset!

Var, som tidigare skrivet, på kurs ute på Djurönäset förra veckan. Jag sitter ju som personalrepresentant i företagets styrelse och det kan ju vara bra att veta vad man gör där, så då passade det bra att gå kurs! Anlände till Djurönäset på måndag kväll (samma dag som Heinz fyllde 6 år).
Utsikt från frukostrummet på tisdagmorgonen.... Mmmmm - hotellfrukost!!! :-). Kursen började inte förrän 10.30 första dagen så jag hann med ett antal längder i hotellets pool på morgonen också (hade den helt själv - vilken lyx!!!)
 
Sedan drog kursen igång ochvi blev manglade från morgon till kväll.... För att överhuvudtaget hänga med så behövdes det frisk luft och det var kanonfina dagar och fina omgivningar - perfekta lunchpromenader!
 
Var väl inte så sugen att sätta mig på den här bänken just nu, men utsikten var ju fin.....!
 
Solsken och skärgård - bara mina hundar saknas för att de skulle vara en perfekt promenad....!
 
Fint dukat till middagarna på kvällen! Kursen slutade inte förrän halv fem på torsdagen.
 
Skärgårdsvy....
 
Japp! Nu är jag godkänd på kurserna! :-) Nu är det bara att sätta igång och jobba i styrelsen!

Inga kommentarer: