måndag 4 mars 2013

Inträdesprov till räddningshundkurs i Norrköping

I söndags var jag ner till Norrköping för att titta på inträdesprovet till den räddningskurs som jag vill gå med Hetzer. Tyvärr fick inte Hetzer göra provet eftersom hon är 2 månader för ung, men jag hänger mig på kursen och får göra inträdesprovet i efterhand i juni istället.
 
Så jag var ner och hälsade på blivande kurskamrater, visade upp Hetzer för Ann-Charlotte som ska vara instruktör och passade på att miljöträna på ett nytt ställe!
 
Hetzer börjar nog bli himla van vid att springa i gamla tåg och bussar.... Det här tåget var i alla fall totalt mörklagt med skivor för alla fönster, så det var ju lite nytt.... Det enda som lyser upp är kamerablixten.
 
Passade på att gå över rangliga träpallar....
 
Mera tågbilder....
 
Tåg, tåg, tåg....
 
... och lite plåt! :-)

Inga kommentarer: