onsdag 17 november 2010

Vinterbilder från idag....

 Heinz tycker jag är tråkig när jag sitter på kontoret och jobbar, så han kommer in med sin leksak och bjuder upp till aktivitet.... (Jag vet, jag behöver städa mitt kontor!!!)

 Det var kallt inatt och det var isig rimfrost ute i morse...

 Men Heinz är lycklig oavsett väder! Bara han får komma ut och springa, klättra och klänga!

 Vintriga ekar...

 Isen har lagt sig på sina ställen...

 Morgonpromenad i vitt landskap (skönt att slippa leriga hundar!)

 Heinz!

 Heinz skrämde bort änderna när han dundrade ut på bryggan... eller vad det nu var för fågel...

 Beteslandskap

 Strömmar för mycket här för att det ska bli någon is...

 Men det är fint!

Hmmm.... Hur kan ett träd växa genom sten...? ;-)

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Fantastiskt vackra bilder!!!
Den med Hasse på bryggan borde du förstora och ha som tavla på väggen!