lördag 6 november 2010

Förmiddagspromenad med den nya kameran....

 Gick ut en promenad med hundarna och fotograferade. Är faktiskt inte särskilt nöjd med resultatet, men jag får väl testa med lite olika inställningar och se om det blir bättre....  Ovan är i alla fall Heinz efter promenadens slut.... Lerig som vanligt!

 Axa flyger fram (med tanke på hennes vingar till öron så....)

 Axa i förgrunden..... Ser ni rådjuret i bakgrunden? Vi stötte upp 3 rådjur på promenaden! Jag som inte sett rådjur på jättelänge häromkring... Den närmsta dundrade upp bara sisådär 7 meter ifrån mig! Vidare rädd var han inte heller, för han sprang bara ca 20 meter innan han stannade och glodde på oss, men jag hade liksom händerna fulla med att distrahera två stycken hundar från att jaga efter, så jag hann inte ta några kort. :-(

 Heinz är också duktig på att fladdra med öronen i vinddraget!

 Jag är så glad att priset har höjts för att ha skyddszoner längs med vattendrag, så man har trevliga vägar att gå på!

 Heinz undersöker en brygga, han tyckte dock vattnet i Björklingeån var för kallt för att bada i! Axa var dock på väg, så henne fick jag hejda!!! Knäpp-Fia!

 Söta Axa!

Axa

Inga kommentarer: