torsdag 6 augusti 2009

På väg till nästa läger...

Hehehe... Vilken sommar! Nu är jag på väg till nästa hundläger! Denna gång blir det "bara" ett 3-dagars läger (med samling ikväll) hos Anita på Jägarhyddan. Jag och Heinz ska köra sök fredag, lördag och söndag! Tyvärr verkar det som att det kommer att bli varmt.... Hade gärna sett lite svalare väder när hundarna (och människorna) ska springa i skogen....

Axa stannar hemma med Uffe. Idag har hon en jobbig dag med sin bakkärra. Ett tag gick hon på 3 ben. Jag har hittat en läbbig knöl på henne också, som jag måste kolla upp hos veterinären. Lilla Skruttan. Jag blir tårögd bara jag tänker på att det här kanske är hennes sista sommar.

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Det är nära till värmeslaget här just nu......Hoppas det går bra för er därute i skogen!

Camilla sa...

Hej, va avundsjuk jag är på att ni åker på läger på läger....låter jätteroligt. Förra sommaren var kul med en hel del program, men men, det kommer en till sommar nästa år igen....
Jag har tyvärr oxå hittat knölar på Hugo, han ska in på operation nu på onsdag, jag hoppas verkligen att det här inte blir hans sista sommar för då kommer jag att bryta ihop totalt. Och jag hoppas verkligen att Axatanten får uppleva nästa sommar likaså, usch ja det är det här som är det jobbiga med att ha hund....
Vi får tänka positivt....
Ha det bra sålänge.
Kram från oss