måndag 31 augusti 2009

Lite om min dag idag...

Har egentligen inte så mycket att berätta.... Har haft en massa kundbesök idag. Heinz har varit med mig i bilen. På lunchen var jag i Köping så då passade jag på att åka ut och träna på Köpings BK. Jag har aldrig varit där tidigare, men kände mig genast "som hemma" då de hade en dobermann på skylten som visade var klubben låg någonstans. Det är man ju inte direkt bortskämd med.... Heinz firade med att rulla sig i något äckel när jag gick en rastningsrunda! Trots att jag hällde vatten på honom och gnuggade honom med en massa torrt gräs så luktade han så illa att jag höll på att storkna.... Fick köra ett bra tag med rutorna nedvevade.... *suck*

För övrigt har jag så förbaskat ont i hälarna sedan jag gick en rejäl promenad med Heinz i dåliga skor. Har gått och avlastat, så nu har jag även ont i vristerna. Inte kul att gå några längre promenader alltså.

Men en rolig nyhet är att vi ska tävla spår i helgen! Tjoho! Det ska bli (förhoppningsvis) kul!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Jahaja, då håller vi tummarna inför helgen!:-)