onsdag 23 juli 2008

Sanslöst del II

Igår var jag hos svärföräldrarna i Surahammar hela dagen. Satt och kopierade över gamla filmer från videoband till dvd-skivor. Såg en hel del riktigt gamla filmer bl.a från Axas MUH och då hade jag filmat Axas mormor, morbror, Heinz mormor m fl Tänkte det skulle bli jättekul att få in det på datorn så att man kan dela med sig till andra människor, men efter att ha suttit och kopierat en hel dag så kom jag hem och skivorna funkade inte på mina datorer hemma! Testade på 3 datorer, men det gick bara inte! Förhoppningsvis så behöver jag bara initialisera dvd-skivorna för uppspelning på alla dvd-spelare på en dvd-brännare, men har jag otur så måste jag bränna om allt... *suck* Nåja, vi hade en bra dag i Surahammar i alla fall! Hur mycket fika och mat som helst och Heinz och Axa fick äta massor med gott och glo på en drös med hundar som passerade utanför tomtgränsen så då tränade vi på att vara tysta och inte "boffa" på andra hundar. Inte för att Axa bryr sig (men hon fick godis ändå) och Heinz var jätteduktig - han skällde bara en enda gång och morrade till någon enstaka gång, annars var han också helt tyst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Kul att du också har en hemsida:) Vad bra att filmen blev bra fast jag glömde att filma minuterna i början varje gång;) Ha en bra sommar och lycka till med "lille" Heintz! Hälsningar från Helen & Maxa