onsdag 28 november 2007

Typiskt!


Ja, det är typiskt... Har nu insett att Kim med största sannolikhet är en hane och har nu dessutom insett att han har en deformerad svans!


Vet inte vad det kan komma att innebära för honom framöver.... Egentligen skulle jag väl lämna tillbaka honom, men man har ju redan börjat fästa sig.... Så vi får väl se...



Med tanke på det säregna utseendet så tänkte jag döpa om honom till Kapten Krok, men det är ju så långt att ropa så det blir kanske "Krokus" istället!


Krokus är i alla fall väldigt snäll att hantera så här långt. Han var lite förskräckt först och jag fick honom bara att dricka lite mjölk, men nu ikväll kom han fram till att han var jättehungrig så han bet mig ganska rejält i fingret av iver när jag erbjöd honom lite burkmat...



1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilka kryddpepparkorn till ögon!!:-)
En sån gullegubbe!

Men den svansen såg inte kul ut.....kanske var det trångt i mammas mage? Kanske rättar den till sig själv med tiden? Sjuksvansgymnastik? Nää....

*suck*