onsdag 7 november 2007

Än det ena än det andra...

Hade valpkurs igår på UBK och gick igenom diverse aktiveringsövningar man kan ägna sig åt med sin jycke. Axa blev mycket glad för hon fick följa med och vara demonstationshund och hon var mycket duktig på att öppna toarullar, plocka isär burkar, leta efter godisar gömda i klubbstugans möblemang etc etc

Ikväll ska jag tillbaka till klubben då det är min tur att vara onsdags-instruktör.

Imorgon kväll så är det fortbildning av instruktörer ute på UBK och vi skulle få veta lära oss lite pedagogiska övningar som man kan ägna sig åt. Fast då vet jag inte om jag kan gå... Eller rättare sagt - jag vet att jag inte kan gå, jag har bara inte accepterat det ännu....! Jag måste nämligen få in en skolövning som skulle varit inne redan i måndags, men som jag inte hann göra klart. Så jag måste verkligen prioritera den imorgon kväll!!!

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Lycka till med uppgiften.

Anonym sa...

Jobba på & LYCKA TILL!