tisdag 31 oktober 2006

Hissa och dissa

Idag ska jag ta efter miff favvo-radioprogram och hissa och dissa! Först vill jag dissa alla människor som inte kan byta bildäck i tid utan står i kö långt ut på gatan vid varje ställe där de byter bildäck, nu när första snön kommit. Därmed dissar jag mig själv också.... *fniss* Fast jag köade inte - jag åkte hem istället. Jag får väl köra det själv nere i källaren någon kväll. Har ingen lust att köa!

Sedan skulle jag vilja hissa Stina på klubben, som alltid är så gullig, "peppande" och hjälpsam! (Finns det någon annan som är lika duktig på att gratta andra som lyckats på tävling?) Vi tränade en stund igår på kvällen med doggzen och det är alltid trevligt - även när man håller på att frysa ihjäl!!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va trevligt med människor man kan 'hissa'!:-))