onsdag 18 oktober 2006

?

Kom inte på någon klatschig rubrik - därav frågetecknet.

Har nu fått gk på kursen som avslutades idag. Drog sedan till klubben och tränade Axa. Har ägnat en stund av kvällen åt att skissa lite på ett hönshus.... Skulle bra gärna vilja skaffa mig några pullor.... Just nu är jag inne på rasen Brahma (de verkar inte vara omöjliga att få tag på heller) men det hinner säkert ändra sig 15 ggr innan jag lyckas fixa ett hönshus.... *s*

Jaja, skogsmor! Jag ska inte jobba ihjäl mig! Det dröjer innan det blir något byggande av hönshus.... Åtminstone till efter årsskiftet!


En tjusig brahma!


Så här färggranna kan de också vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

"ockockock-ockockock-ockockock..."
Ja, de var fina du!:-)
Jag skulle också vilja ha höns som värper goda ägg....men jag måste ha nån som sköter dem också! Ingen "frivillig" har anmält sig:-)
Höns är väl också de mest sjukdomsbenägna av alla besättnings-djur, så jag vet inte....Måste träna på att hugga huvudet av dem om jag ska skaffa några!
Vet inte vad jag ska träna på...??