lördag 14 oktober 2006

Hemma igen

Kom hem igår kväll. Har varit en lång vecka.... Långa dagar... Sista natten sov jag över i Eskilstuna och på vägen hem så stannade jag till i Sundbyberg för uppföljning hos chiropraktorn. Axa är sned i muskulaturen (inte något nytt precis) men hon är bättre än sist (vilket jag noterat). Fick en del träningsrekommendationer, vi får väl se vart det leder. Idag sov jag så länge det gick och sedan åkte jag ner till Väsby BK och tävlade lydnad. Inte vad chiropraktorn rekommenderat, men jag var så tävlingssugen och lydnad är ju faktiskt ganska snällt tyckte jag. Axa skötte sig riktigt bra idag - hade riktiga förhoppningar.... Men så lyckades hon nolla allra sista momentet! Det är ju så att man måste skratta åt det.... Fjärrdirigeringen är ett moment jag aldrig lyckats nolla tidigare - vare sig med Pepsi eller Felix eller under tidigare tävlingar med Axa.... Men nu har vi alltså lyckats med det också....

Är otroligt trött, så efter tävlingen fick det bli en liten middagslur. I övrigt har jag inte gjort så mycket idag.... tvättat......glott på tv....läst alla missade morgontidningar...

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Antar att Axa är lika trött som du.

Anonym sa...

Började just undra vart du höll hus!? Det låter som en jobbig vecka! Hoppas den gav några nya kunskaper också....eller nåt annat "bra-å-ha".
Blev Kilroy glad när matte äntligen kom hem!? Hoppas du hinner vila upp dig till jobbet börjar på måndag igen....