tisdag 3 oktober 2006

Familjen Schultzberg får utökning!

Jag tycker vänner och bekanta skaffar små knoddar till höger och vänster i dessa dagar. Det är en riktig baby-boom i min omgivning, känns det som..... Själv har jag ju inte gått opåverkad igenom det hela, så nu har jag och Ulf bestämt oss för att utöka även vår lilla familj!

De som känner mig närmare har nog redan räknat ut vad det är frågan om.... - Det är månne en ny hundvalp på G? Men NÄ, det är det inte! Eller.... Jo.... Kanske det också.... Så småningom.

Nej, jag och Ulf är numera stolta "föräldrar" till en tjej som heter Phuong och som bor i mellersta delen av Vietnam! Vi har blivit faddrar via organisationen Plan Sverige och givetvis är baktanken att vi ska hälsa på henne när vi åker till Vietnam nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Klokt beslut:-)

Du har ju faktiskt en "fadderbror" i Burkina Fasso också!Han växer och blir så lång för varje kort som kommer - kul att se!