tisdag 23 februari 2016

Nu är hon billigare.... ;-)



Igår var Bison värd sin vikt i guld. Idag är hon desto billigare.... Hon har börjat hoppa som en känguru varje gång jag tar på mig ytterjackan. Högt som attans hoppar hon från stillastående (verkar ligga i släkten....hennes bror är också bra på att hoppa som en känguru). Det är väl iofs inte så farligt, jag räknar med att släcka ut beteendet nästa vecka (ska ut och fara denna vecka, men nästa vecka ska jag ta på och av jackan 17 gånger per dag....) men efter attt jag tog den här filmen och åkt hemifrån så gjorde hon inbrott i matsalen och åt upp sin mat, Hetzers mat och lite extra mat som hon hittade...... Såg ut som en tunna efteråt! Skit-Bison! Men det var länge sedan hon hittade på något bus, så det var faktiskt lite roligt också.....  Det tyckte förstås inte Hetzer, men hon blev kompenserad med extra mat och tuggben efteråt.

Inga kommentarer: