söndag 12 maj 2013

Hetzers hundpromenad!


I går (lördag) så klev jag upp på morgonen och tog Hetzer på en promenad, bara hon och jag! Vi promenerade upp till elljusspåret som ligger högt över Skyttorp och beskådade utsikten! Det är ett riktigt fint elljusspår, så nu har jag (snart) slut på ursäkter - bara att ta tag i springandet igen! :-) 
 

Fanns en bom över vägen till grustaget. Jag sade till Hetzer att hon skulle hoppa över den - döm om min förvåning när hon hoppade upp och balanserade på den! Min lilla cirkusapa! :-)
 

Kan inte låta bli att tänka kick-bike så fort jag ser sådana fina vägar.... Men det får vänta till bättre ekonomiska tider! Dock hittade jag en hel del intressant skog för skogssök!
 

Ån är fortfarande översvämmad även om den börjat sjunka undan nu....
 

De flesta småbarn gillar att leka i vatten och Hetzer är inget undantag!
 

Ibland blir det magplask och kallsupar!
 

Snygga tänder.....
 

Hej vad det går!
 

Fullt ös!

Linslus!
 

Jakten på pinnen fortsätter....
 

Min gulle-höna!

Hetzer och jag tog oss lite gemensam tid för på eftermiddagen var det nämligen tur för mig och Heinz! Och då fick Hetzer bara vara hemma och skrota på tomten med husse.....

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Så många fina bilder på snuttan!:-)