onsdag 15 maj 2013

Avtackningsmiddag nere i Stockholm

Igår blev det inte mycket hunderi då jag jobbade hela dagen och sedan tog jag tåget ner till Stockholm för att gå på en avtackningsmiddag på Brasserie Elverket vid Karlaplan. Det var några i styrelsen som skulle avgå, så vi hade en "tack-och-hejdå-middag" för dem. Kvällen blev riktigt trevlig med god mat och vin så jag var inte hemma förrän framåt halv tolv.

Har fått en förfrågan om ett jobb nere i Stockholm förresten. Eller snarare: jobbuppgifter. Har inga planer att byta jobb, utan jag skulle bli "utlånad" en månad. Kan vara ett riktigt intressant projekt, men fy 17 för att sitta och pendla till Globenområdet! :-(  Och så måste jag antagligen ha hund på dagis under den perioden..... Jaja, vi får se vad det blir.

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Spännande!
Säkert nåt intressant......

Jenny sa...

Jovars,.... Det skulle kunna utveckla sig till något intressant tror jag....