onsdag 28 januari 2009

Trött men nöjd!

Hämtade upp Lynet och Paula inne i Uppsala imorse och sedan bar det av till Kungsholmen för två dagars konferens med jobbet. Det är jättecharmigt här! Den som vill kan kolla var jag är genom att gå in på länken http://www.kungsholmen.net/ För den sportintresserade så kan jag berätta att anläggningen drivs av Billan som ju vann X antal skidmedaljer på hög nivå för sisådär 10 år sedan...

Nåväl, vi tog ett varv runt ön vid ankomsten (det var snart gjort!) och sedan åt vi lunch och hade möte hela eftermiddagen. Känslorna svallade ibland - men det var väl på sätt och vis bra.... Man somnar ju inte av tristess under jobbmötena i alla fall!!!

Efter middagen drog vi ner (nästan) hela gänget och badade bastu. Efter att ha suttit i bastun länge, länge och sedan lite till - så rusade även jag ut på Ljusnans is och gjorde snöänglar i snön! *s* Men sedan var det fort in igen - fryslort som jag är.....

Efter att ha avnjutit en dusch och suttit en stund i massagestolen (tänk om man hade en egen massagestol hemma..... ljuvligt!) så har jag nu suttit en stund och snackat skit med den sista tappra skaran som orkat vara social.... Men till slut gav jag upp.... Ögonen håller på att trilla ihop på mig. Nu är det dags att sova! Go´natt!!!

Inga kommentarer: