tisdag 7 oktober 2008

Inget särskilt

Har inte bloggat så mycket på sistone. Det vart lite väl mycket tid som spenderades framför datorn på bekostnad av allt annat, så jag gav mig själv datarestriktioner... Men just nu bloggar jag från mobilen - sitter nämligen och väntar på att gå ut ett spår med Heinz. Har precis varit ute i skogen i 1,5 timme med doggzen och nu ska Heinz få ett spår innan jag åker hem. I övrigt har det väl inte hänt så mycket så det gör ju inte så mycket att jag inte skrivit... Var till IKEA i söndags när det var så dåligt väder. IKEA på en söndag rekommenderas INTE! Fy vad folk det var.... Och jag fick nästan panikångest när jag upptäckte alla julgrejer de redan plockat fram... HUVA! Nä, nu ska jag spåra innan det blir mörkt och jag vrickar fötterna av mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fick en trevlig kväll när du kom hem!

Och vad köpte du på IKEA....?
*nyfiken*

Jenny sa...

Inget särdeles intressant.... Mest lakan och glödlampor...