tisdag 19 augusti 2008

spår...

Stack ut på kvällen och lade spår åt hundarna. Heinz var först ut och fick ett spår som började på grus och slutade på asfalt och han spårade för en gångs skull ganska dåligt.... Det körde lite bilar förbi där vi höll på och det passerade lite folk nära inpå spåret och han var väldigt lätt-distraherad... Axa däremot spårade så bra att jag tror aldrig att hon spårat så bra tidigare! Kul! Och svansen gick som en pistong hela tiden!! Heinz satt och surade i bilen när jag körde Axa, så då lade jag ett till spår åt honom ute på asfalten och det tog han galant. Men det blev lite senare hemfärd än jag hade tänkt mig.... Är hur trött som helst efter att ha gått upp 6.30 två dagar på raken och arbetat..... Nä, dax att zzzzova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du ligger i som en rem jämt!:-)

Natti, natti!