fredag 8 augusti 2008

Bra med regn?

Det är helt grått ute och regnet har öst ner hela förmiddagen. Tanken var att jag skulle tvätta idag, men när jag vaknade i morse så hade vi inget vatten - KUL! Not.... Det verkar som att vattenpumpen har översvämmats... Uffe och Mats fick i alla fall bort så mycket vatten med hjälp av tryckluft att det nu strilar vatten i våra kranar, men jag tror att jag får skjuta lite på tvättandet.

Då vädret är så tråkigt kan man istället roa sig med datorn.... Har nu laddat upp alla bilder som jag tog på Dobfancier´s V-kull, dvs Vrenzka, Vazka, Vizir, Varez, Vimza, Voxzy och allt vad de heter. Jag och Ingela var ju där när de var 8 veckor. Det blev ju en del bilder och de flesta av dem är väl mest intressanta för de nya mattarna, hussarna och kennelmamma och kennelpappa, så jag lägger dem på mitt konto på Photobucket. Bilderna kan beskådas på följande länk: http://s185.photobucket.com/albums/x65/Excellent_photo/Dobfanciers%20V-kull/

Nu ska jag börja ladda upp bilderna från kennellägret..... Det kommer nog ta ett tag.... *suck* Och sedan ska jag lägga ut lite filmer..... Som sagt - bra med regn!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att du är hemma så det finns nåt att läsa här - och alla fina bilder!!!
*visslar & sjunger tralalala*