söndag 10 februari 2008

Roat mig...

... med att gå igenom lite bilder! Bl.a de jag tog när jag var ner och hälsade på Kattis i Ghent. Så om någon planerar att åka till Ghent och letar info, eller om man vill se bilder på den fetaste dobbis jag sett eller beskåda min drömbostad, så kan man spana in följande länk:
http://s185.photobucket.com/albums/x65/Excellent_photo/Ghent/?albumview=slideshowTyvärr upptäckte jag att å, ä och ö inte gick att använda så bildtexterna blir lite konstiga... *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha - nu är jag helsugen på att åka till Gent!! Så fint det verkar vara! *suck*
Undrar hur många såna där "okända" städer det finns i Europa som egentligen är jättemysiga och absolut värda att besöka!?
Ett antal skulle jag tro.....
Tacktack för visningen!


P.S. länka inte till "slideshow"....då måste jag göra om länken för att komma in.....D.S