tisdag 12 februari 2008

Hejdlöst roligt!

Det är verkligen roligt att passa Lyra. Man skrattar åt dem när de leker och sedan skrattar man så tårarna rinner när man tittar på korten efteråt!

De ser verkligen ut som "miffon"!!

Men, var har Heinz tagit vägen....?

Mysigt att kramas!

Men vad håller Lyra på med nu, egentligen???


Även fast jag lyckades kapa Heinz huvud så tycker jag att det blev ett bra kort....

Lyra ser lite smått stelopererad i bakbenen ut....

Handpåläggning a la Runar?

Gott att tugga på samma gamla strumpa.... Idag har de lekt som dårar varenda gång jag släppt ut dem på tomten, så jag antar att en viss herre kommer vara mycket trött och stillsam ikväll... Passar mig bra - jag har bara lyckats förbereda två lektioner och diverse instuderingsfrågor till imorgon så jag har en lektion kvar att förbereda.... Och inte blev jag klar med inlämningsuppgiften heller (om det nu skulle bli någon minut till övers).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj:-))))
Jag måste snyta mig och torka tårarna:-))