fredag 23 februari 2007

*suck*

Telia är försenade.... De lovade att jag skulle ha internet senast inom 10 dagar (sagt den 16:e) men att modem mm skulle komma tidigare och förhoppningsvis skulle det hela hoppa igång tidigare också. Hittills har jag inte fått ett smack med posten och nu säger de att det tar en dag extra.... Hoppas verkligen att det inte dröjer längre!!! Igår fick jag åka in till huvudkontoret och jobba i ett par timmar för att jag var tvungen att ha tillgång till intranätet.

På eftermiddagen var det bara att stressa hem och vända i dörren efter att ha hämtat Axa och så bar det av till vattentrasket. Axa var halt idag, det syntes tydligt. I traven så travade hon med frambenen och halv-galopperade med bakbenen. Förhoppningsvis så går det tillbaka med varmare väder - det var ju bra kallt i onsdags kväll när jag var ute med Stina och Dimma och tränade uppletande....

Efter att ha vattentraskat ett tag så åkte vi hem till Mette (Axa tycker det är mycket kl att åka dit - Tricksy har ju så mycket spännande leksaker!) och den här gången funkade lösenordet och vi kunde få ut en början till en hemsida! Så nu har Mette lite att pyssla med framöver.... :-)

Mette och Tricksy

Inga kommentarer: