torsdag 15 februari 2007

Alla hjärtans dag....

.... var det igår. Jag firade genom att skicka ett sms till Uffe på Gotland direkt jag vaknade (runt 6 på morgonen). Han höll dock god min och tackade så mycket när vi senare pratades vid.... Jag får väl stå i skamvrån en stund för han var jättegullig mot mig och skickade rosor med blomsterbud....

I övrigt så tillbringade jag en stor del av kvällen nere i källaren och försökte få ordning på min värmepump som helt plötsligt slutat värma upp vatten till mer än ca 20 grader..... Det är inte precis skönt att duscha i 20-gradigt vatten kan jag meddela.... Och dessutom så sjönk temperaturen drastiskt så fort det blev ett större uttag av vattnet... :-(

Till slut fick jag ge upp och idag kommer det förhoppningsvis dyka upp en tekniker och lösa problemet.

Nu på morgonen så diskade jag med hjälp av vattenkokaren! ;-) Man måste ju ha en ren perkulator så att man kan få sig lite kaffe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va gulliga när ni är mot varandra!!!!:-))