fredag 9 februari 2007

Knas-hund!

Axa var till sjukgymnasten igår och jag berättade att hon varit ganska ok under veckan förutom i söndags då hon var rejält halt, men det gick över framåt måndagen. Knepig hund, tyckte Kjerstin. Axa såg lite sämre ut i vattentrasken också - gick stelare, pep massor, och vajade inte svansen från sida till sida utan höll den ganska stelt nedåt vänster. Men nu efteråt så ser jag ingen hälta på henne! Det trodde jag att jag skulle göra.... Efter vattentraskandet så fick Axa gå i serpentiner mellan koner och även gå cavaletti. Det tyckte hon var så skoj att hon hoppade upp på mig och stötte emot mitt ansikte, varvid jag fick en liten fläskläpp och ett pytte-litet blåmärke på haka.... Men ont gjorde det! :-( Knas-fia!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men......kan man inte röntga hennes rygg och svansfästet för att se om nåt är fel...?
Är det verkligen bara muskler & mjukdelar som stökar till det för stackars Axa?