måndag 12 februari 2007

Manic monday...

Tyckte jag hade tagit till ordentligt med tid, men allt drog ut så på tiden att det slutade med att jag jobbade 7 - 16.30 utan lunch.... *suck* Jaja, så kan det bli ibland! Men jisses vad hungrig jag var när jag kom hem.... Tack och lov hade Uffe fixat så det fanns lunchboxar hemma, så jag behövde bara värma i micron.

På tal om Uffe så var han ute och gick med Axa i lördags (!). Själv! Och inte bara ut och kasta snöboll på tomten...!!! Dessutom fick han till riktigt roliga bilder på Axa när hon jagar sork. Roligt, tycker jag.... Bilderna kan beskådas här nedan....



I övrigt har jag lite träningsvärk för jag har ägnat två dagar åt att beskära buskar och träd på tomten (och jag har inte ens kommit halvvägs...). Har bara skurit, sågat och klippt så det är en MASSA pinnar och kvistar överallt på tomten nu.... Fasar över att behöva samla ihop eländet men då hade jag tänkt se till att Axa hjälper till (om inte annat så blir det lite roligare - men jag tvivlar på att det går fortare...).


3 kommentarer:

Schultzberg sa...

Huvudlös hund kan man beskåda :)

Anonym sa...

Vilka skojiga bilder!:-)))
Jag har också en sån hund i trädgården, lite mindre men ändå....de finns nämligen att köpa för en billig peng:-)

Syns till vänster i den här bilden:
http://www.alltomtradgard.se/forum/albums2/full/96_1104785900_moje.jpg

Anonym sa...

Hmmmm.....den här länken kanske är bättre

http://www.tinyurl.se/fc2e