lördag 2 september 2006

Trött

Har kört sök från 8.30 till ca 19.00.... Men kul var det! Och jag är sååå nöjd med att jag detta år faktiskt avsatte pengar till rejäla kläder och skor. Trots mycket omväxlande väder så höll jag mig torr och varm i blötan och tillräckligt sval i torkan - förutom när jag skulle köra Axa och tänkte att jag blir för varm om jag springer med regnställ på, så jag tog av det. Solen gassade och himlen var blå. På tredje skicket så öste det ner..... :-( Men bara i 10 minuter och sedan var det sol igen! :-)

Axa är fortfarande lite hes men annars så gick det bra. Hon tyckte det var kul att få ut och röja lite i skogen. Nä, nu ska jag sussa! Det är en dag imorgon också....

1 kommentar:

Schultzberg sa...

Har man lagt ett smärre förmögenhet på regnställ ska man vara torr ;)