måndag 21 augusti 2006

IKEA del 3

Idag kom så de efterlängtade skruvarna med posten.... Öppnar kuvertet och det är samma felaktiga skruvar igen! Det är dessutom bara två skruvar (jag behöver 8). Nu lyckades jag komma fram på telefon i alla fall och beklagade mig där för en telefonist. Hon svarade att hon skulle kolla med "killarna på lagret" och sedan återkomma till mig. Jag ringde runt lunch och nu är klockan 18. Tror ni hon har ringt än....? Nääää... :-(

Verkar bli en riktig följetong det här.... *suck*

3 kommentarer:

Schultzberg sa...

Ja man kan lita på IKEA :(

Anonym sa...

Ajajaj, detta bådar inte gott.... Vi ska ju snart beställa ett helt kök från Ikea och där kan man ju bara tänka sig hur många skruvar som kan komma bort. Typ femtioelva... :(

Anonym sa...

T-Y-P-I-S-K-T!!!!

Men du kan ju gå in på hemsidan och chatta med kundservice eller "fråga Anna"

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/customer_service/splash.html

Eller åk dit och vägra gå därifrån förrän du fått det du behöver! Hota med Slaskeblaskan!! Sånt här "ikeatrams" trodde man ju hörde till det förgångna - nån jä**a ordning får det väl ändå vara!?!?