onsdag 9 augusti 2006

Hos mina föräldrar

Min kära mor har gjort ett helt otroligt arbete med sin trädgård och jag är omåttligt stolt över henne TROTS att hon saboterat min fina lydnadsplan.... X antal kvm med ren gräsmatta (perfekt att träna hund på!) är försvunnen till förmån för bl.a. denna damm med charmiga utemöbler.


Kära skogsmor kommer nog inte alls gilla att jag publicerar kort på hennes trädgård när den inte är i full blom - men jag tycker den är fin i alla fall!


Tänka sig! En vikinga gravsättning mitt ute i skogen... :-)


Vilken mys-pysig soffa! Alla med den minsta fantasi kan nog tänka sig hur det ser ut i full blom!!


Axa smyger sig in på ett hörn! Eller "Ulla" som hon numera heter! *hick* Bygggnaden till höger är det jag nu anser vara MIN sommarstuga ;-)


Och så här ser det ut när jag har semester.... En slö (?) Axa/Ulla vid min sida och en "Modesty Blaise-blaska" över ansiktet!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Byggnaden till VÄNSTER kan du få kalla din sommarstuga!:-)

Jenny sa...

Till vänster??? Men där sover jag ju bara! ;-) Och där finns inga glassar i frysen - eller kaffebröd och choklad i svalen! *s*

Anonym sa...

Hmmmm.....:-))))