onsdag 19 juli 2006

Vad är det för fel i huvudet på folk?

Försökte avliva sin hund - med filékniv

För det första så borde väl alla hundägare veta att hundar kan reagera om det är fest och (antagligen) alkohol inblandat. Men om nu hunden bitit en liten flicka så är det trots allt bara en hund! Var finns proportionerna? Att försöka hacka ihjäl sin hund med en filékniv och tortera ihjäl den??? Ska det vara så j***a svårt att stänga undan hunden i ett annat rum och sedan köra den till veterinären för en avlivningsspruta dagen därpå (om man nu tycker att ens hund inte kan leva längre)??? Gubbfan beter sig ju som om hunden vore en mänsklig pedofil! Och även om jag tycker att de (pedofilerna) är bland det mest föraktliga som finns så tycker jag inte att man ska tortera ihjäl dem.... I det här fallet tycker jag hundägaren är föraktlig. Jag skänker honom gladeligen en stor, fet, mental spottloska! Vet inte hur danska djurksyddslagen är skapt, men jag hoppas verkligen att han döms för djurplågeri! Och att han får hundförbud!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy fan! Vad säger man...Vad skulle man inte vilja utsätta den mannen för. Som du säger så får man bara hoppas att han faktiskt blir dömd för brottet, är ju tyvärr inte alltid det blir så...