tisdag 18 juli 2006

ute och kört...

Lång dag i bilen idag... Jobbade från 7 på morgonen till 8 på kvällen! Axa var med hela dagen och har noga studerat olika spannmålsskiften.... :-)

Bäst jag var runt och körde fick den här lille krabaten för sig att promenera över vägen! Snacka om att jag fick bråttom med att få upp kameran! Det är det tråkigaste med digitalkameror - de tar ofta sådan tid på sig att starta! Men jag hann fånga kotten på bild i alla fall, innan han smet in i en närliggande trädgård!


Den här var jag bara tvungen att ta kort på för att han var så söt.... Underbar teckning i huvudet, tycker jag!


Bonden som har fältet kanske inte var så glad men själv tycker jag att det är väldigt fint när det är mycket baldersbrå och blåklint i rågen.... ;-) Kortet gör inte alls färgprakten rättvisa...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är jag bara sååååååååååå avis på ditt jobb!

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»