lördag 11 februari 2012

Diverse...

Busan och Krokus sover middag...

Busan har totalförstört sin kattleksak som hon fick i julas! Jaja, den var rolig så länge den varade....


Det verkar inte bättre än att vi fått ett nytt husdjur... Inget önskat sådant, så vi får väl se hur vi ska bli av med det! :-(


Häromkvällen. Jag tittar på TV och Heinz utnyttjar mig till huvudkudde..... Visst är han söt. Han sov som en stock! Dobermanns är sådana gosegrisar....!!


För några dagar sedan var jag i trakterna av Dalälven och jobbade! Fin vy när man stannar och rastar hunden! Fast Hasse brydde sig inte - han hade fullt upp med att färga snön gul, sisådär var 5:e meter!


Rehabträning med Heinz. Testade att låta honom dra (mig) i sele och expander. 600 meter. Han var halt på kvällen men massage och liniment tog bort nästan alltihopa! Jisses vad kul han tycker det är att dra.... Hoppas han blir frisk snart så vi kan köra dragträning "på riktigt"!



Kallt och blåsigt ute = uppletandeträning i garaget!


1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilken fasansfullt stor råtta -
ä-c-k-l-i-g-t!!! Fram med råttfällor.
Och kissarna är så söööööta!:-)
Men du behöver nya skynken i sofforna......jag har!
Hasseplutten är en gosegris:-) Jag har "sovbilden" som skrivbordsunderlag nu, istället för Cesar Millan! Det är en stor ära att smälla högre än CM i min värld:-))