söndag 7 oktober 2007

Heinz är för underbar....

Gäller att ha tungan rätt i mun...


Jag och Therese var ute och tränade med hundarna i förmiddags och då bad jag henne ta kort på Heinz när han "sitter fint" - och vilket bra kort det blev!!! :-D Vad glad jag blev att få detta dokumenterat.... :-)

I övrigt kan jag berätta att Axa var sur, för hon fick bara valla uppletanderutan, medan Heinz fick gå två korta spår (det första gick jättebra, det andra gick åt pepparn för vi hamnade i sorkarnas New York, dvs 7 miljoner sorkar på en avgränsad yta.... - alldeles för intressant för Heinz) samt leta uppletandeföremål. Lill-Hasse sprang som en gnu i uppletanderutan och den enda retningen som behövdes var att Zatoya sprungit ut och letat innan. Kul, kul!

Heinz har lyft på benet en gång idag med. Men bara en gång! Skumt det här.... När Felix började lyfta på benet så såg han jätteförvånad ut över sig själv. Det var som om han tänkte: -"men vad gör jag för något"? Men han lyfte benet nästan varenda gång när han väl börjat. Heinz ser helt "normal" ut när han lyfter på benet, men - som sagt - han gör det bara vid ett tillfälle per dag???

Nu på kvällen har jag ägnat ett par timmar att få fason på Supers minnes-sida. Den börjar faktiskt bli klar, men lite pyssel är det ju fortfarande...

3 kommentarer:

Schultzberg sa...

Heinz börjar bli stora gubben. Ser väldigt skräckinjagande ut när han sitter fint :P

Anonym sa...

Men så sööööööööt!!:-) Och med benen i kors - rena balansakten!

Anonym sa...

Ha, ha. Ja, det blev ett bra kort :-) Både benen i kors och tungan utanför munnen... ;-)
/Therese