måndag 25 december 2006

Juldagen

Efter att ha ätit mig igenom större delen av julafton så var det skönt att komma ut och röra på sig lite.... Jag och Axa begav oss till Viversholme (som jag tror att det heter) och strosade runt. Mycket vackert strövområde! Jag tog lite bilder, men av någon anledning tycks jag inte kunna ladda upp dem från mobilen... :-( Få se om jag lyckas senare.....

Ikväll ska jag titta på Sagan om de två tornen på TV. Har förvisso sett den förut, men det var jättelänge sedan så det ska bli kul att se om den.

Ska ta och hugga in på resterna av julbordet från igår snart.... Tills vidare bjuder jag på två bilder från igår som vi tog med den kamera som Uffe fick i julklapp!

Japp, kamerans självutlösare funkar bra!

Kilroy tittar fram bakom gardinen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullisar!!!:-)
Hoppas ni får en fortsatt skön julhelg!