söndag 21 maj 2006

Betessläpp i Svista!

Gillar jag kossor eller gillar jag kossor...? *s* Det är så härligt att se dem fara ut på betesmarken och busa runt med varandra! Vilket märks här nedan.... Jag hade så svårt att välja vilka kort jag skulle lägga ut så det blev en hel drös!

Mats har ett hundratal mjölkkor som han släppte ut idag vid 11.00 och allmänheten var inbjuden att närvara. Vet inte hur många som kom, men det var nog ett hundratal i alla fall. Tack och lov så var det avspärrat till vårt hus, så vi hade det lugnt och skönt hela tiden.... Så när klockan började närma sig så promenerade vi bara bort till släppet och beskådade det hela och sedan knallade vi hem igen - perfekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men......jag trodde han släppte ut dem förra helgen (eller när det nu var)? Vilken show ni hade tillgång till!