lördag 3 juli 2010

Lördag...

Idag tränade jag Heinz i räddningssök på förmiddagen. Usch vad värmekänslig han är.... Inte kul.... Men ja,ja, någon nackdel ska väl hunden ha.... *s* Kan ju inte vara helt perfekt, heller? Kom hem och bytte raskt ut min outfit till bikini och lade mig på tomten. Uffe hade förberett sillunch.... Sedan gick vi in och svalkade oss vid 16-rycket och såg Tyskland slakta Argentina med 4-0! Därefter drog vi ut på tomten och grillade ihop med grannarma, det var trevligt!

Imorgon var det tänkt att jag skulle på långpromenad med Heinz ihop med Linda, men hon har lyckats dra på sig en sommarförkylning så vi fick ställa in.... Men det kanske är lika bra det, så får jag en dag på mig att städa lite bland dammråttorna här hemma! Även om jag hellre hade gått på promenad....

Inga kommentarer: