tisdag 19 maj 2009

Dagens kossa blev en tjur...

Idag var jag i trakterna runt Skinnskatteberg och körde. Träffade bl.a denna pampiga limousintjur.... Mycket kött på den bakdelen.... (nu blev jag sugen på att grilla!) ;-) Idag hade jag sällskap i bilen då jag hade med mig en praktikant hela dagen. Brukar inte vara så förtjust i att ha med mig folk när jag kör, men det här var en riktigt trevlig prick som kunde ställa relevanta frågor och var riktigt underhållande. Dagen gick förbi jättefort och den långa resan mellan Skinnskatteberg och Uppsala gick i "ett nafs". Nu ska jag äta mat och hjälpa Uffe att fira att hans C-uppsats äntligen är klar! :-)

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Grattis då till en trevlig dag!:-)

Hmmmm......var du nånsin praktikant och fick "åka med" så där?

Och G R A T T I S till Ulf som fixat uppsatsen!

Jenny sa...

Jag valde att följa med slaktbilen en dag och åka med en utfodringsrådgivare en dag när jag pluggade. Det var mycket intressant!