onsdag 28 maj 2008

Jobbigt med fint väder....

.....Man får ju ingenting gjort! Jag vill bara sitta och slöa på tomten hela dagarna.... Läsa böcker.... Hemmet blir skitigare och skitigare och det är tungt som 17 att jobba! Tänk om det bara kunde vara fint väder på helgerna och på semestern! Vad produktiv jag skulle vara!

Fick veta idag att mina 2 sista PM blivit godkända så nu behöver jag bara formulera en idé om ex-jobb på ett papper tills den 8 juni - i övrigt är allt klart för denna gång! Kan roa mig med att "bara" jobba! Och solen, den skiner och jobb-viljan är noll... :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är verkligen kalasväder!!! Och ännu varmare ska det bli!
Här är det också lortigt så in i bängen!!!
Solsken ute = lortigt inne!
En naturlag, tror jag. Iaf i Sverige.

Själv är jag sjukskriven med mykoplasmalunginflammation!
Blä!