lördag 3 november 2007

Vilken hund jag har!

Gick ut på eftermiddagen och körde lite uppletande med Axa och Heinz. Lade ut ett antal föremål och skickade Axa, som givetvis sprang dit och hämtade en grej på en gång. Sedan fick hon inte göra något mer eftersom hon ska ta det lugnt, men Heinz var så duktig!!! Inte nog med att han tog sig ut dit han skulle efter att ha sett Axa springa dit en (1) gång - han ignorerade också Kilroy som envisades med att springa runt inne i uppletanderutan HELA tiden medan vi körde!!! Heinz hittade flera föremål i alla fall!!! Jag blev så glad att jag blev nästan tårögd.... Och svor inombords att jag vid just detta tillflle inte hade någon kamera med mig! Det hade verkligen varit kul att fånga detta på bild!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

En moders kärleksfulla tårar...:-)

Å så Kilroy då....det svarta fåret!
Har du inga fler Kilroy-stories att bjuda på? Han är ju för härlig:-)

Och Heinz är sååååå duktig, jahadå!
Och Axa är ett proffs - absolut!