måndag 26 november 2007

Helgen

Hände inte så mycket i helgen, men jag hade fullt upp ändå. Hela lördagen gick åt till att jobba då jag låg efter med arbetet - av någon anledning så blev det inte så mycket jobbat den dagen Kilroy dog ( t ex) så jag var tvungen att jobba ikapp.

Jobbade lite på söndagen också, men hann även in till stan en sväng samt for ut och spårade med doggzen.

Här är det Axa som fastnat på bild. Hon har blivit så pigg nu när hon åter får gå på smärtstillande så då gäller det att aktivera henne med alla lugna medel som finns.... Hon ska äta Rimadyl tills hon blivit opererad i början av december - sedan får vi se vad som händer.

Klart att det ligger en boll på slutet! Det enda som skulle trumfa det som spårslut är väl en hel portion köttbullar... *s*
Uffe har passat på att såga bort lite döda trädgrenar på tomten i helgen medan jag jobbade, så hundarna har fått vara ute med honom när jag jobbat. Heinz har fastnat på film på Uffes blogg, för den som vill kolla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe....Axa ser så glad ut på ögonen!:-)