fredag 15 december 2006

Idag

Hade inte tänkt jobba så länge idag, men det blev rätt länge i alla fall... *suck* Längtar verkligen efter lite julledighet just nu....

I övrigt har det inte hänt så mycket ikväll, efter jobbet. Har ätit tacos och tagit några öl framför tv:n. Pratat i telefon med Lillis (det var ju ett tag sedan...). Det var faktiskt lite kul - jag har tänkt ringa henne i några dagar nu, eftersom det var så länge sedan vi hördes av, men det har inte blivit någon tid till övers. Ikväll hade jag verkligen tänkt göra slag i saken för Uffe ville se något program på TV som jag var måttligt road av och då tänkte jag passa på - och så ringer hon mig innan jag hinner lyfta luren! Ibland funderar man om telepati inte existerar trots allt....

Vad har hänt i övrigt (förutom jobbet)? Inte mycket. Julklapparna är inslagna i alla fall - skönt! Nä, nu ska jag joina resten av familjen som alla 3 ligger i sängen och slöar framför TV:n - ska bli en skönt avslappnad fredagkväll (tills jag slocknar - troligen inom en timme *fniss*).

1 kommentar:

Anonym sa...

Skön kväll låter det som!
Nu längtar jag efter er!