lördag 9 december 2006

Det är hårt att inse....

...att man själv klantat bort dagens chans till lydnadschampionatet....

sitt i grupp 10
platsliggning 10
fritt följ 7,5
dumrutan 9
inkallning med stå och ligg 9
rutan 5
apportering m dirigering 0
metallapporten 10
vittringsapporten 9
fjärrdirigering 9,5

Att rutan och apporteringsdirigeringen gick åt pipan var kanske inte mitt "fel", men hade jag bara varit lite kall och snabbtänkt så hade jag med säkerhet hjälpt Axa till att få bättre betyg på rutan och räddat oss från nollan på apporteringen....men men....

Jag får försöka glädja mig åt de andra betygen och åt det faktum att vi vann klassen - men fy vad surt det känns...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jadu men bortser man från detta missöde så börjar det lacka mot jul, brorsan vill ha en önskelista mailad ASAP

Anonym sa...

Ja-a....om inte "om" hade varit hade mycket varit annorlunda här i världen! Fullträffen kommer när du minst anar det!

Och TOPPEN att bloggen äntligen fungerar igen! Man blir ju lite beroende....:-)