torsdag 21 december 2006

I väntans tider

Sitter och väntar på att bilarna ska köra av gotlandsfärjan så att jag får köra ombord någon gång... Har ont i ryggen efter att ha kört bil hela dagen... Började vid halv sju imorse för att befinna mig i Örebro vid nio. Efter mötet så var det bara att vända tillbaka till Uppsala, byta bil, packa in det sista och sedan bege mig till Nynäshamn... Kommer väl fram strax efter tolv och sedan måste jag jobba lite på fredagen också - men sedan är det jul! Ska lata mig i tre dagar.... I alla fall inte jobba! Tror jag... *s* Om vädret är fint så ska jag o Axa bege oss ut på några långpromenader, hade jag tänkt.... Nä, nu har jag inget met att skriva! Ska väl köra ombord när som helst nu... Tur att jag kan blogga via mobilen, så att något kommit ut idag med!

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag skriver detta har du inte så lång tid kvar på båten. Hoppas Axa och Kilroy klarade resan galant också!
Nu önskar vi er alla en riktigt mysig julhelg!!!
Här kan du se hur mysigt det är att ha katt när julen kommer....:-)

http://www.fluffytails.ca/christmas.asp