tisdag 9 maj 2006

Stressigt!

Efter betessläppet i söndags var det bara hem, packa och dra till Gotlandsbåten. Kom fram vid halv tolv på natten. Sova i Uffes lgh, gå på jobbintervju och sedan ta båten tillbaka Kom hem vid tio på kvällen. Idag har jag varit i Österbybruk på Fältkontrollens avdelningsmöte och det var jättegod middag efteråt. Kom återigen inte hem förrän vid tio på kvällen.... Imorgon är det personaldag för alla avdelningar och sedan ska jag direkt ut till brukshundklubben för att tävla med Axa i lydnad. På torsdag är det utbildning för lantbrukskontrollanterna och sedan ska jag dra direkt till Rosersberg för att vara med på en kurs. På fredag och lördag fortsätter kursen (bl.a ska vi gå igenom hur man räddar djur ur brinnande byggnader) och på fredag kväll har jag Castell samt kvällsfodringen.... Och mitt i alltiohop ska jag nu försöka leta efter katten också! Tror jag kommer vara något trött nu på söndag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm..........tycker inte om att läsa sånt där. Ta det lite lugnt ibland!!! Hur gick det för Axa? Och hur gick intervjun på Gotland?
Ring nån gång när du har tid...