fredag 15 februari 2013

Lite bilder från räddningssökträningen förra helgen

I helgen som var tränade jag - som sagt - Hetzer i sök ute hos Anita. Det var på väg hem efter detta som jag blev totalt däckad i nästan en vecka i helvetesinfluensan.... Nu är jag piggare, så nu orkar jag lägga upp några kort från helgen som var.


Labradoren Virvla har hittat en figge inne bland en massa slangar.
 

Vi hjälps åt att gömma en figurant i en gammal smedja.
 

Peter och rottweilern Ninja efter att ha funnit en figge
 

Snart är det min och Hetzers tur....
 

Hetzer försöker ta sig in till figuranten
 

Hetzer ute på sök i ett gammal loft
 

Miljöträning
 

Balansövning. Visst matchar Hetzer traktorns logga!? Samma öron....
 

Hetzer letar efter figgen (som är gömd bakom kistan).

Hetzer har hittat en annan figge

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Ni är så duktiga å håller igång!
Hetzer blir nog en riktig stjärna!!:-)