måndag 5 juli 2010

Varm helg!


Ovan: Jag ska vara "hög figge" åt Sirry, så då får man klättra.... Bilden är från i lördags när vi körde räddningssöket. Det var varmt, varmt, varmt! Heinz orkade knappt skälla....

Det blev ingen promenad igår som jag skrev i mitt förra inlägg. Ägnade istället söndagen åt att röja i hemmet och att klippa gräsmattan. Fy så svettigt det var att jobba i 30-gradig värme.... Men skönt att få det gjort.... På kvällen tog jag ut Heinz och körde rollerblades. Jag hade tänkt att jag skulle få lite motion, men Heinz var så laddad att han drog mig efter... sig i 7 km..... Så det blev inte så mycket motion för min del, men väl för Heinz! :-)

Idag är första dagen på sista arbetsveckan! Nedräkningen har börjat....

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Tänk att släpa på matte i 7km??!
Snäll vovve:-)