söndag 7 september 2008

Heinz har blivit terapihund!

Efter två långa dagar med en massa tester och prov så har nu Heinz blivit godkänd som terapihund! Jätteskoj! Fast jag hann bara hem, kasta av Heinz och hämta min redan packade väska för vidare transport till tåget.. Så nu sitter jag på nattåget till Luleå, där jag ska jobba i tre dagar... Så jag får återkomma med en nogrannare rapport om vad en terapihund gör och vad proverna bestod av. Det sista "slutprovet" var i alla fall hysteriskt roligt i en fullkomligt kaosartad miljö där bl a en "fumlig dement person" välte ut en hel bricka med muggar och bestick rätt över Heinz (som inte ens höjde på ögonbrynen). Men mer om det senare när jag har tillgång till bilder och dator och slipper blogga från mobilen.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sov gott!
Jobba på bra!
Kör försiktigt!
Kom hem säkert!
Klappa på Heinz!
Jag längtar efter bilder!
Och grattis till terapihundsdiplomet!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Grattis! Ni är så suktiga:-)

Anonym sa...

Åh, vad roligt!! grattis! Vad ska han göra nu då?

Du, förresten - hur går det med lägerbilderna? Och hur kommer man åt dom?
Ha det!
Ia o Turbulenz

Jenny sa...

Lägerbilderna finns om du klickar på "Mina bilder" under länkarna i menyn till höger. Dvs de bilder jag orkat ladda upp så här långt.... Det tar sin lilla tid att ladda upp dem! Men det går framåt så sakteliga... *s*