onsdag 12 december 2007

Krokus lever farligt!

Krokus fick för sig att leka med Axas svans igår....

Axa såg lite förnärmad ut, men gjorde faktiskt ingenting åt saken! Fast det var nog bra att Krokus bara lekte en liten stund innan han gick vidare på jakt efter andra nöjen... *s*

Som att krypa ner i sängen och bita på pennor - så nu får jag problem med att lösa mina sudoku!


Idag har jag varit ner till Nyköping med jobbet och i morgon ska jag åka till Rättvik. Då ska jag passa på att träffa Lillis också, så det blir nog skoj även om jag fasar för den träsmak jag lär få efter tre mastodontdagar i bilen...


Stackars Axa får ju bara gå 5 minuter åt gången, så hon fick bara avundsjukt titta på medan jag körde uppletande och spår med Heinz idag. Heinz var duktig både på uppletandet och spåret, men lite disträ och ville gärna göra små avstickare för att "pinka revir" istället. Den åldern, den åldern..... :-) Men med lite förmaningar och propsande så kom han fram till att det var nog bättre att göra det som matte vill.... Tränade även lite "fot" och det gick också bra. Han är verkligen lättlärd!


1 kommentar:

Anonym sa...

Världens sötaste katt!!!!!!!!
Jag är helt såld:-))