måndag 19 februari 2007

*suck*

Struligt att inte ha internet.... :-( Men det löser sig förhoppningsvis denna vecka! Några bilder från de senaste dagarna ligger i alla fall nedan!

Häromdagen fick jag se detta när jag stannade vid ett rödlyse i Uppsala... Ja, det kan inte vara lätt att vara granne med en kaffe-fabrik!!! Vet inte om de som jobbar i huset till vänster ALLTID vill ha ha kaffe efter att ha utsatts för denna kaffedoftande rök eller om de ALDRIG vill ha kaffe igen...






Kilroy har ätit så mycket möss sedan invasionen i julas så nu har jag avmaskat honom igen. Efter tips från Skogsmor så har jag köpt en pasta som man ska smeta ut på benet på katten och så kommer den slicka i sig den när katten vill göra sig ren.... Hehehehe.... Kilroy såg mest djupt olycklig ut.... Gick och sprätte med tassarna (ja, alla fyra fast det var bara smet på en) och ville inte alls slicka... Men efter ett tag gick det ner!




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken häftig bild på kafferöken! Inte visste jag att det fanns kaffefabrik i Uppsala....

Och duktig kisse som slickar i sig godsakerna:-) Jo, det brukar "sprättas med tassarna" även här när det beger sig, men sen gäller det att snabbt se till att bli ren & fin igen efter att matte varit så dum och kladdat ner de goa tassarna!
En klick varje kväll tills pastan är slut!